سئوالات متداول

حساب کاربری

سئوال: آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود داره؟

پاسخ: شما می‏‌تونید مشخصات کاربری خودتون رو ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری‌تون بشید، بعد با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود داره.

سئوال: آیا می‌‏تونم به اطلاعات خریدهای قبلیم دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری‌تون وارد بشید، بعدش روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشون داده ‏بشه.

ثبت و پیگیری سفارش

سئوال: آیا برای خرید از ژپتویز، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر نیازی نیست که لزوماً در سایت ثبت نام کنید اما با عضویت در ژپتویز می‌تونید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  • نقد، بررسی و نظراتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خودتونو مدیریت کنید
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید

سئوال: آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌تونم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏تونید سفارش خودتون رو ثبت کنید.

سئوال: آیا می‌تونم برای شخص دیگری از ژپتویز خرید کنم و سفارش تحویل اون شخص داده بشه؟

پاسخ: بله، بعد از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن اون‌ها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌تونید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش رو وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش رو اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشه.

سئوال: آیا می‌تونم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر بشه؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن اونا به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل می‌شید و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان مورد نظر، می‌تونید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.

سئوال: چطور می‌تونم از وضعیت سفارشی که ثبت کردم مطلع شم؟

پاسخ: بعد از ثبت سفارش پیامک کد رهگیری براتون ارسال میشه و از طریق تماس با پشتیبانی سایت می‌تونید از وضعیت مرسوله‌تون مطلع شید.

سئوال: می‌‏تونم سفارشم رو ابطال کنم یا تغییر بدم؟

پاسخ: تا پیش از تأیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌تونید سفارش رو از سبد خریدتون حذف و یا اصلاح کنید. بعد از تأیید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر سفارش باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

سئوال: می‏‌تونم سفارشم رو تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتره که مشتریان محترم ‏سفارش خودشون رو اینترنتی ثبت کنن.

سئوال: در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشه، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌ گیرنده فرستاده میشه؟

پاسخ: اگه با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و براشون تیکت بذارید برای تحویل گیرنده فاکتور هم ارسال میشه.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می‌تونید با شماره 09902596932 تماس بگیرید.